FANDOM

Rock - nieprawy bękart władcy Fireh, Jazza. Debil, ciota i pedał - pośmiewisko całej galaktyki oraz nieudolna kopia Cor Angara. Niegdyś wypełniacz czasu na dworze Y'Beriona - ostatnio widziany w trzeciorzędnym pubie na obrzeżach galaktyki. Ścigany listem gończym przez 43 państwa (za gwałt na estetyce twarzy).

Rock.jpg

Rock jako on sam.

W młodości wychowywany przez Simo Simo Lola, co znacznie wpłynęło na jego regresywny rozwój umysłowy. W czasie Złotej Ery bawidamek, który szybko odkrył swój pociąg do męskiej miłości wraz ze swym mentorem.

Czasy młodzieńcze Edytuj

Rock przez decydującą większość swojego życia zamieszkiwał na przemian w rynsztokach Quachodrońskich oraz Na'palmskich. Ze względu na jawną niechęć ojca do tak odpychającej aparycji dziecka, Rock nie mógł liczyć na królewskie wychowanie czy komfort (sam także nie potrafił liczyć, pisać ani czytać). Ćwiczył swoją i tak nienaganną sprawność we władaniu dębową, zbutwiałą oraz starą pałą (z którą to związał się na poziomie duchowym, jako, że we wczesnym dzieciństwie zastąpiła mu ona matkę) podczas licznych utarczek z Quachodrońskim Wymiarem Sprawiedliwości, który to ścigał go za burdy, kradzież buraków i cebuli oraz nieludzko wręcz krzywy ryj. Podczas jednej z decydujących rozpraw w swej sprawie, młody pies poznał pierwowzór swojej dalszej kariery - królewskiego syna, Cor Angara.

Edytuj

Czasy awanturnicze Edytuj

W swej młodości, Cor Angar lekkomyślnie ułaskawił Rocka, litując się nad jego twarzą oraz lichym uzębieniem,(czego później gorzko pożałował). Dwaj młodzieńcy wyruszyli tedy do Na'palmu, czyli cesarstwa rządzonego przez Chuanię. Popularna anegdota głosi, iż Cor Angar, jako, że synem Y'Beriona był, miał prawo do widzenia z cesarzową. Pragnąc zaaplikować wraz z Rockiem do Na'palmskiej armii, Cor Angar umówił spotkanie, jednak, przed bramami pałacu, pałacowa gwardia ujrzawszy szpetne oblicze Rocka odmówiła wpuszczenia go na teren pałacu, przez co, jedynie Cor Angar dołączył do armii (w której to następnie objął urząd generała). Rock natomiast, korzystając ze zdobytych umiejętności przetrwania w miejskiej dżungli, postanowił osadzić się w Na'palmskim rynsztoku, przy którym wybudował sobie chatkę.

Wraz z nastaniem Ery Questów, Rock ponownie usłyszał o swoim mentorze z czasów dzieciństwa - Simo Simo Lolu, który to stał się niejakim celebrytą, ze względu na liczne powiązania z wojakiem Cor Angarem. Bękart Jazza postanowił wkraść się do luku bagażowego promu kosmicznego odlatującego w stronę Fireh. W połowie rejsu, obecność Rocka na pokładzie została wykryta dzięki subtelnemu węchowi i zmysłowi estetycznemu pasażerów. Usunięty został z pokładu na najbliższą asteroidę, gdzie podjął rychłą karierę konserwatora powierzchni płaskich, pracującego na nocnej zmianie w barze "Fredzio" (pogłoski donoszą, iż właściciel tegoż lokalu, pięćdziesięcioletni weteran wojenny wielokrotnie wykorzystywał seksualnie Rocka, co tym samym czyniło go pedałem - niezrażony tym faktem Rock potulnie poddawał się jego zabiegom, przez co zyskał galaktyczną sławę w kręgach LGBT jako najbardziej bezwstydna męska prostytutka w dziejach wszechświata - do zawodu tego Rock wszakże wielokrotnie powracał w młodzieńczych latach).

Korzystając ze swoich niebywałych zdolności zaspokajania męskich żądz, Rock przekupił leciwego kierowcę międzygwiezdnego autobusu i wkrótce pozostawił najbardziej homoseksualny zakątek wszechświata za swoimi plecami (choć czynił to ambiwalentnie, i wielokrotnie wracał wspomnieniami do wspaniałości tamtych dni).

FOTO2.jpg

Rock zaspokaja żądze kierowcy autobusu międzygwiezdnego.

Czasy filofilogiczne Edytuj

FOTO.jpg

Sytuacja podejrzana przez tajną kamerę Cor Angara zainstalowaną w bibliotece w Ho Firze.

Po dotarciu na Fireh, Rock począł poszukiwania siedziby swojego niegdysiejszego mentora - po drodze, zbezcześcił on Świątynie Magów Ognia samą swoją obecnością, co w rezultacie poskutkowało dożywotnim zakazem wstępu do lepszych dzielnic miasta (tzn. wszystkich poza Wielką Biblioteką Ho'Firu i okolicami - czyt. domem Simo Simo Lola, do którego to musiał się teraz udać).

Rock został przetransportowany do swojego rezerwatu przez Fireskie Służby Specjalne. Gdy Simo Simo Lolo ujrzał ponownie swojego najmniej pojętnego ucznia, z początku począł wymiotować przez trzy dni i trzy noce, po czym zapłakał z żalu. Rock postanowił jednak wykorzystać zdobyte wcześniej umiejętności, co w rezultacie spowodowało, iż wkradł się on do łask mentora, który to umieścił go w budynku akademickim (czyt. niegdysiejszym schowku na szczotki) wraz ze swoimi przeszłymi studentami (tj. najgorszymi i najbardziej odrażającymi szumowinami galatyki). Rock był wniebowzięty i kontynuował studia nad literaturą ogrodniczą oraz techniką posługiwania się zbutwiałą pałą pod bacznym okiem Simo Simo Lola.

Wkrótce nastały jednak ciemne czasy dla całego środowiska bibliotecznego - wraz z nadejściem Cyber Renesansu i ogłoszeniem nagrody za głowę Simo Simo Lola przez Chuanię, uczniowie wraz z mentorem zmuszeni byli zaprzestać działalności edukacyjno - miłosnej. Ukryte kamery zainstalowane w Bibliotece zarejestrowały ponad 10 terabajtów audiowizualnych cyfrowych zapisów haniebnych praktyk Simo Simo Lola, co tym samym czyniło go w oczach publiki zdegenerowanym zboczeńcem i pedałem. W celu odpędzenia wszelkich spekulacji, mentor udzielił ekstensywnego wywiadu, w którym to dementował jego wszelkie połączenia z Rockiem oraz, po krótkim, acz burzliwym romansie, publicznie wyparł się go. W przypływie smutku i zdruzgotania, Rock postanowił udać się do pałacu, aby błagać ojca o przebaczenie (pomimo naniesionego zakazu, udzielono mu audiencji).

Czasy parapałacowe Edytuj

Po długiej dyspucie z ojcem pełnej odrażających łez i żałosnych gestów, Rock został przyjęty do pałacu. Pomimo złudnej akceptacji, bękart był tam traktowany jak bydło i miał równie mało praw (aczkolwiek, miał on osobistego nauczyciela wyszkolonego w pracy z dziećmi umysłowo opóźnionymi, który to nie zdołał nauczyć go umiejętności pisania, czytania czy korzystania z toalety, i uznając to za swoją życiową porażkę, odebrał sobie życie wieszając się na pałacowej akacji).Po 2 dniach został on wydalony z Pałacu w trybie natychmiastowym, czego powodem był akt masturbacji dokonany przed kotłem z gulaszem, który potem został podany na uczcie z okazji przybycia kanclerza Quachodoronu, na którym nie mogło zabraknąć miejsca dla najwyższych urzędników tak Fireskich, jak i Quachodrońskich.

Rock-0.jpg

Rock w smutnych momentach swojego życia.

Rock odbył następnie długą rozmowę z Cor Angarem, który z litości zgodził się zabrać wątpliwego przyjaciela z powrotem do Quachodronu. Tam, u schyłku ery Cyber Renesansu, Rock rezydował na dworze królewskim jako najgorszy z błaznów Y'Beriona, aż do czasu jego rychłej śmierci. W tymże momencie Rock począł tańczyć.

...

Tak naprawdę nie począł.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki