FANDOM

Na początku była... Chuania.Edytuj

Wodnaasteroida.jpg

Wodna asteroida. Początek życia.

W 0 r. (według Panteońskiego Kalendarza ) świat składał się z nieograniczonej pustki. Energia wędrował po tej bezkresnej pustce ,aż pewnego dnia (lub nocy) dwie grupy energii, Elemen (E2o3) i Narun (Ur3h4) starły się i wymieszały. W wyniku tego starcia doszło do eksplozji która zbiła kilka asteroid w jedną wysepkę latającą w kosmosie. Dzieki życiodajnych właściwościach Elemnu i Narunu na tej wysepce powstały prastare drzewa kukurydziane, znikoma ilość wody i parę krzaków. Rok później tzw. Wodna Asteroida uderzyła w wyspę gwałtownie mieszając się z Elemnem i Narunem i tak oto powstała Chuania ...

I Chuania rzekła: "Niech się stanie jasność."Edytuj

I tak się stało. Chuania zdziwiona tym zdarzeniem usiadła na kamieniu i zerwała z drzewa kukurydze. Smakowała ona tak wspaniale, iż Chuania od razu dostała powera. Szybko pobiegła do małego lasku obok i zaczeła kopać, nie wiedząc dlaczego. Dokopała się do korzonka który od razu pochwyciła i zjadła. Po przełknięciu go poczuła przypływ energii i niezwykłą chęć stworzenia czegoś. Chuania wyobraziła sobie inne świnki morskie i ku jej zdziwieniu pojawiły się one przy kamieniu. Świnki wybrały sobie imię Rózia , Lucek i Cyrus. Chuania zostawiła świnki i ruszyła w głąb pustki wwyobrażając sobie teren przy każdym postawieniu nogi...

O powstaniu krain przeróżnychEdytuj

Kiedy Lucek, Rózia i Cyrus nabrały trochę rozumu wróciła Chuania. Wróciła gdyż świat był już gotowy aby przyjąć nowych władców. Chuania stworzyła wywar z magicznego korzenia i dała każdemu trochę. To co pozostało schowała gdzieś na polanie. Wieczorem kazała się wszystkim zebrać i położyła na kamieniu runy przeróżnych Mocy i rzekła:Edytuj

"A teraz każdy z was wybierze moc swoją i stworzy planetę swoją. Na planetach tych powstaną królestwa, a wy będzie ich władcami."

I tak się stało. Rózia wybrała Księżyc i Sen, Lucek zabrał Lód i Piorun, a Cyrus Wiatr i... Smierć. Ostatnia wybierała Chuania która wybrała Słońce i Czas. Potem każdy z liderów stworzył swoją planetę. I tak oto powstał Panteon .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki