FANDOM

Magowie kręgu Słońca to grupa magów którzy złożyli przysięge Słońca przy Chuani i X'ardeasie.
Corristo

Typowy mag słońca 5 kręgu.

Historia

Magowie Słońca istnieli od czasu kiedy pierwsze świnki peruwiańskie osiedliły się w Na'Palmie. Na początku ich przywódcą była Chuania , ale po Wielkiej Reformie Wojska władze nad nimi przejął X'ardeas.

Głównie byli oni wykorzystywani w bitwach i różnych fortelach podczas każdego z konfliktów. Ze względu na ich potężne czary , niewielu wojowników odważyło się zaatakować ich siedzibę.

Po Drugiej Wojnie są w ciągłym słownym konflikcie z kapłankami. Kłócą się z różnych powodów ,ale najważnejszy z nich to kwestia "Skąd pochodzi magia?".

Charakterystyka

Ubiór

Magowie Słońca noszą złoto - żółte szaty które są przyozdabiane według rangi. Takie szaty często ulepszane są zaklęciami ochronnymi które chronią posiadacza przed różnymi typami magii. Są one wykonane z Słonecznej Nici.
MagSłoń

Szata maga słońca.

Wierzenia

Magowie Kręgu Słońca są racjonalistami w wierzą w tzw. "Magie Realną". Czyli ,że magia to siła magnetyczna która otacza cały wszechświat niewidzialną barierą. Bariera ma różne kolory które symbolizują magię.

Siedziba

Magowie mają siedzibę w Aiur niedaleko pałacu Chuani. W ich siedzibię mieści się 3/4 biblioteki X'ardeasa. Ich druga siedziba znajduję się w San Diego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki