FANDOM

Lucek to pierwszy przedstawiciel rodu koronetów dzików, mąż Sonji i ojciec Y'beriona, który w wyniku konfliktu genetycznego stał się rozetką.(Sonja była rozetką)

HistoriaEdytuj

Lucek został stworzony przez Chuanię jako pierwsza istota i zarazem świnka morska dzik.

Później kiedy Chuania zniknęła Lucek wybrał szałas niedaleko Trójkątu z Drzew i tam planował swoją planetę.

Kiedy Chuania wróciła Lucek otrzymał planetę zimną i mokrą ,jednak przezwyciężył wszystkie trudności i założył miasto które później korontey nazwał na jego cześć Zin-Lucek.

Podczas Pierwszej Wojny dowodził atakiem na prawe skrzydło Sar Mery, i wspólnie z Chuanią podbił Sar Mere i spalił ją swoimi piorunami.

Podczas Drugiej Wojny kilka razy szturmował cytadelę Cyrrusa i przewodził kilku atakom na bazy wojskowe w między innymi Sherwood.

Został zabity w kluczowej bitwię z Cyrrusem po tym jak Thunderbringer przeciał Królową Sokołów na pół. Bitwa ta zakończyła się wyzwoleniem Y'beriona i całkowitą klęską Cyrrusa.

"(...)Widząc to Cyrrus wściekł się i z całą swą siłą zaszarżował na Lucka przy okazji zabijając stojących mu na drodze paladynów. Kiedy jego zabójcza szarża się skończyła Lucek dzielnię wyciągnał miecz i parował ciosy niecnego wroga. Lecz Cyrrus ciął tak mocno ,że Lucek niemógł wytrzymać.

Jego miecz pękł a odłamki wbiły się w całe jego ciało. Kryształ z Thunderbringera odleciał w przepaść i wtedy Lucek bezbronny upadł na ziemię ,a Cyrrus wycofał się." - Lroniki Panteonu Akt 2 rozdział 3

GaleriaEdytuj

Lucek A.jpeg

Lucek atakuje!!!

Lucek.jpeg

Lucek śpi.

Y'Berion.jpeg

Jego syn, Y'berion. Nie sądzicie że jest ładniejszy?

Lucek S.jpeg

Lucek i Sonja.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki