FANDOM

Dziabokrates to polityk który kiedyś był filozofem i socjologiem. Jest twórcą idei Cyber Renesansu i partii o tej samej nazwie.

Sokrates.jpg

Dziabokrates błędnie nazwany Sokratesem.

Biografia
Edytuj

Dziabokrates urodził się w Shakuras , mieście umiejscowionym w miejscu zwanym Górami Poleta. W młodości uczęszczał do szkoły publicznej, a później do Gimnazjum & Liceum Filozoficznego. Jego pasją była filozofia, technika i gotowanie. Wygrał parę konkursów kulinarnych i w jego ręce trafiła książka kucharska napisana przez sceptyka Trolfiusza. Po przeczytaniu jej dołączył do Koła Sceptyków gdzie stał sie racjonalistą i tak w wieku 18 lat zaczął zastanawiać się nad Wszechświatem. Doszedł do wniosku, że nie stworzyła go Chuania, lecz stworzył się on sam.

Po ukończeniu Gimnazjum & Liceum Filozoficznego poszedł na studia w Uniwersytecie Aiur i wybrał kierunek socjologia. Studia skończył z oceną 5 i wyróżnieniem. Rzecz jasna od razu podchwycili go Technokraci i zaproponowali mu członkostwo. On ze względu na swoję mechanistyczne, racjonalistyczne i lekko sceptyczne poglądy dołączył do partii i przez 13 lat bez przerwy trafiał do parlamentu ze swojego rodzimego okręgu wyborczego i miał reputację światłej istoty, ale gdy partia zaczeła stawać się poświęcona kapitalizmowi bardziej niż technice Dziabokrates opuścił partię i stwierdził, że Technokracja stała się "parodią" swojej starej odsłony.

Tak oto Dziabokrates został bez pracy i wróci do Shakuras gdzie usłyszał o zamieszaniu z kultystami i powstaniu Ładu. Stwierdził, iż należy stworzyć ruch o poglądach zdolnych zmienić świat. Tak powstał Cyber Renesans, czyli mix myśli racjonalistycznej, technokratycznej i liberalnej. Na początku swojej działalności ten ruch cieszył się wielkim poparciem i powstała partia polityczna która w 3 wyborach zdobyła 40 miejsc.

Jednak szybko okazało się, że bez kultystów i questów Cyber Renesans nie jest potrzebny. Po paru miesiącach od wypędzenia tytana Cyber Renesans spadł na sam dół w ankietach przeróżnych gazet...

AktualnieEdytuj

Teraz Dziabokrates zajmuję się wykładaniem filozofii na uniwersytecie Aiur. Rzadko kiedy studenci pytają się o jego partię polityczną. Ale brzmią pogłoski, że jego poparcie wzrosło. Szacuję się, iż jego partia zdobędzie około 0,3 miejsca w nadchodzących wyborach.

Po wielu latachEdytuj

Po wielu latach i ostatnich wydarzeniach Dziabokrates wycofał się z życia publicznego. Po śmierci Chuani i upadku Na'palmu jako cesarstwa po prostu wycofał się do swojej kryjówki w swojej wieży. Aktualnie nikt o nim nie wie, aczkolwiek chodzą plotki, iż prowadzi badania nad czasem i rozmawia z Cor Angarem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki