FANDOM

Chuania (Cesarzowa, Pierwsza z Żyjących, Już Nieżyjąca) - Pierwsza żyjąca istota i świnka długowłosa peruwiańska. Aspekt Czasu i Słońca. Chuuania jest aktualnie martwa. Zmarła w kwietniu, 3013 roku.

Bliższa data jest nieznana. Chuania została pochowana w jej ogrodach, a po jej śmierci nastąpił III Rozpad Panteonu .
Huanita

Chuania In Real Life

Życiorys

Chuania powstała z energii kosmicznej i pojawiła się na Świętej Polanie w Na'palmie. Kiedy Chuania powstała Święta Polana była latającą wysepką w nicości.

Po zjedzeniu kukurydzy ze świętej polany Chuania zasneła i obudził ją patyk spadający jej na głowę. Po uderzeniu przez patyk Chuanię olśniło i odkryła swój ukryty potencjał i moc tworzenia.

Najpierw stworzyła źródełko, powiększyła polanę , dodała trójkąt z drzew i zbudowała cztery szałasy, jeden dla siebie ,a trzy pozostałe dla jej towarzyszy. Usiadła na kamieniu i zaczeła tworzyć...

Lucka, Rózię i Cyrrusa.

Każda świnka była inna, Lucek był koronetem, Rózia była rozetką ,a Cyrrus był albinosem. Chuania nakarmiła każdego z nich i znikneła na wiele dni, a dookoła świat się powiększał...

Kiedy cały Na'palm został stworzony Chuania wróciła i położyła na ziemi runy symbolizujące magię.

Każdy wybrał po dwie runy, i Chuania dała im wysepkę latającą w kosmosie i moc tworzenia ,a sama zajeła się tworzeniem nowych gatunków istot.

Po kilku latach jej moc tworzenia zaczeła zanikać ,a moc Słońca i Czasu wyostrzać, znaczyło to ,że Świat jest już gotowy.

Chuania dowodziła wielu wojskom i prowadziła wiele wojen, w tym Pierwszą i Drugą Wojne.

Po wszystkich wyniszczających konfliktach Chuania zaczeła wzmacniać wojska i przede wszystkim skupić się na odkryciach inżynieryjnych.

Wyposażenie

Osirion Swords by butterfrog

Miecze Chuani.

Chuania posiada wiele pancerzy, oraz broni lecz najczęściej używa:

Kopeshe - Zakrzywione miecze jednoręczne w stylu egipskim, trzymane za pasem. Zenchantowane na słoneczny ogień.

MiniRocketer - Coś na kształt miniguna który strzela małymi rakietami. Trzymane na plecach.
Kill-O-Matic 5000

Miotacz Chuani.

Pancerz Chuani - Pancerz ze skóry białego kodo z kapturem i elementami z elementium (np. osłona tułowia, buty). Pancerz jest dość lekki i znakomicie nadaję się do skradania się i szybkich ataków.

Kostur Wiatru - Magiczna broń którą zdobyła w ruinach świątyni czaszek. Ów broń wszczyna tornado, które można kierować aby włączyć pułapki lub rzucić przeciwników w przepaście.

Umiejętności i przeszkolenie

Chuania jest przeszkolona w sztukach Assasyńskich i ma stopień Wielkiego Mistrza Magii Słońca i Czasu. Jest trochę gorszym dowódcą z 4 runą.

Galeria

  • Chuania
  • Chuania
  • Chuania

Ciekawostki

  • Jej zamek ma dwie strefy: widoczną i niewidoczną
  • Jest świnką peruwiańską ale woli styl Egipski
  • Ma czwartą runę, ale są paladyni z 5 w tym Cor Angar i z 6 jest Erelios.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki